søndag 29. mars 2009

Jeg lover..


Vel i dag lagde jeg og Karoline en videoblogg, så gå inn og besøk www.karrow.blogg.no!
Var med karoline i går og i hele dag og det var som gamle dager når vi var sammen hele tida. Utrolig koslig og jeg må si jeg bare elsker denne jenta!
Uansett, jeg fant ut at jeg skal love dere blogglesere noen ting! Lørdagskveld sitter jeg i senga med min egen mac og dermed skal det skje noen mirakler! Jeg skal starte å blogge mer, jeg lover å legge ut videoblogger og jeg skal legge ut mer bilder som outfits! Kan også hende jeg velger å bytte til blogg.no for hører så mye bra om det. Men vi får se!

Så hva syns dere om mine løfter? :)
Burde jeg bytte til blogg.no?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Liker hva jeg leser...
"forandring fryder"; -bytt!

KRISTINE TRAVELS sa...

sv: Tusen takk, så hyggelig sagt:D

- Høres bra ut ;)

Kristine sa...

skal dra å se på videobloggen NÅ :)

Marianne sa...

Skal se på den nå;) Fin blogg du har.

Veronica sa...

thanks :) Ja, hør spesielt etter en gutt som synger :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0