tirsdag 10. mars 2009

Veskedilla!


Fra lørdag til søndag var jeg i Oslo hos min søster og hva er et must når man er der?
Nemlig, shopping selvfølgelig!
Ble ikke mye på meg denne gangen, men en veske ble det! Fra Hm faktisk, men samma det, jeg elsker den! Må si jeg liker godt trenden med veskene som henger over skulderen og helt ned til hofta. Ikke minst er det fint, men enkelt også! Spesielt bra om sommeren kanskje, men funker året rundt og det finnes så mange i ulike stiler, former og farger. Bare jeg skriver sommeren, lengter jeg som en gal!

Hva synes dere om slike vesker?

4 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Søt veske! Og sant det, de er fine og enkle :)

Anonym sa...

du vet vell hva jeg syntes om de:D de er helt fantastiske, de kan brukes til det meste også er det jo så kjekt, at den bare kan dingle over skuldra lett som en fjær (;
glad i deg søta <3
hugs and kisses from your pørni børni

Veronica sa...

hehe, visste det pørni børni :D
Glad i deg også<3

Anonym sa...

i love them!!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0