tirsdag 10. mars 2009

Sommerjente

Sommer. Sandaler. Solbriller. Stranda. Kjoler. Shortser. Farger. Blondt hår. Brun kropp.
Jeg er ei 100% sommerjente som nå synes vinteren har vart utrolig lenge!
Er jeg alene eller?
Lette klær, lyse farger og ja alt mulig! Alt føles så mye lettere om sommern, alle er ute og sosiale og de fleste elsker sommern. Bare det å sitte ute om kvelden med musikk og et blad, er en herlig følelse! Det er alltid noe å gjøre og det er mye lettere å komme seg ut av sofaen og ut i det fine været. Jeg elsker sommern, rett og slett! Her er et par bilder fra min forrige sommer, noen varme minner i denne kalde stunden!

2 kommentarer:

Karoline sa...

gleder meg til sommer'n :- )

Bibbi-Jeanette sa...

du er ikkeikkeikke alene. Jeg dør litt innimeg hver gang jeg ser ut.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0