mandag 23. mars 2009

Enda en dag med mye moro :)


Bare sol, ingen skyer. Bare hvitt, unntatt alle fargene som kommer seilende ned bakkene.
Svarstad er tingen! Det vil si kongsberg, gol og hemsedal er mye bedre, men det duger! Vi var nemlig på avslutningstur med trinnet i dag og vi stod på slalom og snowboard. Jeg gleda meg ikke, grua meg ikke, men det ble mye bedre enn jeg trudde! Vi kom fram etter en time og fikk oss kort. Jeg starta en tur sammen med Gunhild, Eivind og Sondre, men alle andre var overalt rundt oss. Jeg kjørte bare mer og mer, og må si jeg liker fart ganske så godt! Veldig gøy å bare kjøre ned, selv om når jeg står der og ser utover bakken kan jeg lett bli en pyse! Men som sagt, det var veldig gøy. Jeg hang med mange forskjellige og jeg stod til siste slutt. Jeg greide selvfølgelig å dumme meg ut, typisk meg, virkelig! Tenkte jeg skulle brife for gymlæreren min, siden jeg ikke hadde dettet i det hele tatt. Men når jeg kom ned bakken i stor fart og skulle ta en flott sving og bremse, gikk det ikke helt som planlagt. Det endte med at jeg kjørte på læreren, mens alle stod og lo. Som sagt, typisk meg!

Men hadde det veldig gøy alle sammen, skulle vært lenger :D
(grr.. får fortsatt ikke inn bilder, så det for holde med et tøft bilde fra internett!)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0