mandag 9. mars 2009

Verden gjennom de blondes øyne!

Vell nå sitter jeg her med et helt nytt hår! Føler nå jeg :)
Jeg har akkurat tatt motet og stripet håret mye lysere + en liten klipp!
Er utrolig forøyd! Som liten var jeg hvithåret, men etterhvert ble jeg mørkere og mørkere. Vell no more! Var hos frisøren og min kjære mor betalte det for meg! Fikk hårkur og alt mulig og de var veldig koslige. Jeg var egentlig litt nervøs, siden min forrige hårklipp var ganske så traumatisk.. involverte kleopatra lugg på en som ikke kler lugg og et klipp i øyelukket! Etter den lille vasken og jeg skulle bort til speilet var jeg veldig nysgjerrig og spent. Men jeg ble så lettet og glad! Det er ikke ultra blond, men akkurat perfekt :D Jeg lover bilder, men akkurat nå får jeg ikke bilder inn på pcen.

Utrolig glad jeg endelig kan bli kalt blond!
Har dere hatt noe traumatisk eller noen annen form for hårklipp?

5 kommentarer:

Kaiabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kaiabeth sa...

Så gøy! Gleder meg til å se deg i morra<3 Da jeg var 7 år ellerno klippet jeg likegodt pannelugg selv jeg ;) KOS<3

Nina sa...

Hehe, du var kjempe fin:-) Da Guro klippte meg var jeg rimelig redd, når hun for tredje gang sa; "nei, dette ble ikke helt rett.. jeg må nok ta litt mere" men det ordnet seg;-D Klem<3

Christine sa...

Bilde!

Veronica sa...

haha, jaa, kommer ! :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0