søndag 22. mars 2009

Et svar på alt!

I helga har jeg hatt det så fett med alle jentene på shopping, overnatting og kveld med alle gutta i tillegg til håndball. Kan det bli bedre? Fått meg en nydlig bikini som jeg gjerne skulle lagt ut, men usb koblinga i dataen er ødelagt så det går jo ikke :/
Men det skal det snart skje noe med! Enten til lørdag eller første dagen i påskeferien drar jeg og min kjære mor til Oslo, til applehuset for at jeg skal kjøpe meg en fantastisk, hvit mac! Jeg gleder meg noe sykt til min egen pc og min egen MAC!

Så takk for en herlig helg alle sammen, hva skulle jeg gjort uten dere?
Og bloggingen fortsetter :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

MAC ER DIIIG!!!
(men ingen pc)

KRISTINE TRAVELS sa...

Så gøy med mac :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0