onsdag 11. mars 2009

Våren er her!

Yes, endelig vår og sommerkatalogen fra hm. Er ikke så stor fan av hm, men noen ting er fine og bare denne katalogen gir meg en vårfølelse! Jeg satte meg ned og krysset ut det jeg ønska meg og for noen minutter siden bestilte jeg og mamma noen ting der ifra på nettet. Masse nytt undertøy og et par sko. Egentlig en bluse, en nattkjole og et par sko, men det var selvfølgelig utsolgt og kommer kanskje ikke igjen. Typisk! Men men, veldig glad og alt kommer i neste uke. Nesten i allefall :)
Bilder kommer, hvis dere er intresserte :)
Hva syns dere om disse skoene? De var dem som var utsolgt, men som jeg egentlig bestilte. Er litt usikker selv, selv om jeg tror jeg liker dem godt ;P

1 kommentarer:

Anonym sa...

vet ikke om jeg hadde turt å bestille dem, men jeg tror de kan være veldig søte<3

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0