tirsdag 10. mars 2009

Blondie's glade dag!

I dag startet gymmen med noe grusomt som egentlig ble helt greit. Vi skulle ha en øvelse hvor vi skulle regne ut effekten vår, og dermed måtte vi veie oss. Og det ble mye styr kan jeg love dere! Men jeg ble ganske glad egentlig og brydde meg ikke så mye om det! Vi hadde gym med pararell klassen og det var kos, for der er nemlig mesteparten av flokken min!
Uansett, i dag har jeg vært så utrolig glad! Fått komplimenter av mange for mitt nye hår og alt har gått så mye lettere :) Til og med enda et nytt kallenavn, nemlig Blondie.

Var på spenst en tur for å bygge litt muskler, før jeg dro hjem og jobba med nynorsk tentamen til i morra.. Tema er : Å ta valg
Egentlig et greit tema og har tenkt ut mange muligheter.
Blir nok bra det også! Blant annet gruppepress og graviditet.
Bare tenk dem som blir gravide som 14,15 eller 16 eller no.. En ganske så stor vending i livet!

Men nå skal jeg drikke te, før jeg køyer'n.
Har dere hatt en glad dag ?


0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0