onsdag 1. april 2009

En liten smakebit :)


Vel, må si at de siste to dagene har jeg vært utrolig glad! Det skjer nemlig en del ting rundt meg nå, som de aller fleste er positive. Her kan dere få en smakebit:

- Fikk solo på your the voice i tensing :D
- Er tilbake på førstelaget på Larvik Turn
- Bursdag om nøyaktig ti dager, jadda er et påskebarn.
- Skal til Oslo for å kjøpe meg en egen mac til lørdag/møte søstra mi.
- Sverige på mandag :)
- Onsdag skal jeg møte ei venninne som kommer fra Flisa .
- Frankrike 13 juni .
- TT i Gjøvik til sommeren
- SOMMEREN!

Vel dette er min liste over ting som skjer ganske snart, i allefall noe av det. Gleder meg veldig og håper jeg får solo i votsing også(altså flere tensing kor sammen og da blir det fire konserter)
Våren er her og jeg håper den blir, så er det jo ikke så lenge til sommeren. Så hold ut :)
Eneste jeg gruer meg litt til er ferdighetsprøva på musikklinja, men det overlever jeg vel :)

Skal dere noe gøy nå fremover?
Gleder dere dere til sommeren?
(bildet er foresten av meg og min kjære Kamilla )

10 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Så masse gøy å glede seg til da! :)
- Skal til Bergen i påskeferien, det blir bra, også Spania til sommeren. :)
Hvor i Frankrike skal du?

Anonym sa...

Jeg skal være hjemme i påska, også skal jeg til Sverige på mandagen, akkurat som deg :-D Så skal jeg være med Endre. Også til sommeren så skal jeg til Italia og henge på Indre Havn med deg ;-D

Veronica sa...

Kristine: Skal til Paris og være der i fem dager :D

Gunhild: Oi, kanskje vi møtes på båten da? Mhm, sommern skal vi to henge på kaia som i fjor :D

Maylinn sa...

Sv: jeg skal bruke den på skolen:-)

Kristine sa...

TT er gøy :D
har vært med to år på rad! men slutta i tensing for to år siden så har ikke vært etter det..

Veronica sa...

ånei, har aldri vært der, men ser gøy ut :D

Maria Stenersen sa...

Jeg gleder meg kjempemasse til sommeren :D

Veronica sa...

Det trur jeg de fleste gjør, i allefall jeg :D

Anonym sa...

jeg skal på en syden tur med min far også skal jeg være masse med deg i sommer, din søting :D
glad i deg <3

Veronica sa...

anonym var pørni børni eller? :D så kos, ja vi skal være masse sammen :D glad i deg også søta <3

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0