tirsdag 7. april 2009

Deadline, two weeks!

Om akkurat fra i dag er det to uker til jeg skal på audition til musikk linja! EEK! Jeg fikk brevet i forrige uke og jeg ble sittende og skjelve av angst! Ånei, det er jo bare tre uker til, tenkte jeg.

Og nå siden det er påskeferie har jeg bestemt meg for å finne en sang og øve, øve, øve!
Hittil har jeg kommet på to sanger som er kvalifisert! Det er :

Kate voegele - kindly unspoken
The eagles - witchy woman






Selv om dere ikke har hørt meg synge, så lurte jeg på
Hvem liker dere best?
Bare å stemme helt fram til 21. april, for da burde jeg ha tatt et valg . 
(foresten er dere heldige så kanskje jeg legger ut noe jeg har sunget, men bare hvis leserne vil :)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nr. 1.

Eller solosangen du fikk på tensing? :P

Veronica sa...

mhm :D

Pernille Amalie sa...

helt klart nummer 1 :D
glad i deg søta <3

Guro:) sa...

Kindly unspoken, den er så fin, kan tenke meg den passer bra ti stemmen din også ;) <3

Marte LEpperød sa...

Kindly unspoken er jo kjempe fin! Go for it! ;) <3
bra blogg forresten :)

Maylinnbjaa sa...

Jeg syns Kindly unspoken, men papps sier du må ta eagels:D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0