lørdag 18. april 2009

Lydhus camping, here i come!

For to måneder siden skrev jeg cv og søknad og tenkte, i år skal jeg få meg sommerjobb! Jeg planla å skrive dem ut og levere dem  med en gang, men de ble desverre liggende inne i pcen. Endelig i dag, fikk jeg skrivd dem ut og jeg, Kamilla og Cha dro på en jobbmesse i sliperiet. Vi møtte faktisk Ole Martin der i tillegg! Etter det spiste vi is, før de dro hjem igjen med bussen. Jeg gikk da opp til byen og leverte cv'er der, samt på fritzøe brygge. Så gikk jeg videre til nordbyen og leverte der også. Og jeg legger press på GIKK! Men jeg er ganske så stolt nå over å ha gjort det og jeg satt med en god følelse mens jeg kosa meg hos Karoline :) 


Litt senere på dagen i dag ringte jeg lydhus camping, som jeg tidligere la igjen cv til. Hun sa jeg skulle ringe om jeg var intressert og jeg var heldigvis nummer to(første mann til mølla!) Jeg har dermed til i morgen å velge om jeg vil ha jobben og jeg kan velge akkurat de dagene jeg vil ha, tidene og når jeg vil ha ferie. 
Tror nok det blir et JA! Jeg skal vaske i fire timer, fra 14 - 18. Men det ligger jo på stranda og jeg får 130kr timen :D Hvor ille kan det være? 

Slang på en trist, men litt søt sang i samme slengen jeg :)




Hva har dere gjort i dag?
Har dere skaffa dere sommerjobb, skal dere ha?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jobber er i boks!

Bra lønn btw.! :P

Gunhild sa...

NEI! har ikke jobb enda :-S

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0