torsdag 9. april 2009

Detta var kjett!


I går var jeg sammen med mari, som jeg aldri hadde møtt før, på shopping! Hun er nemlig niesen til mammas kjæreste og vi snakket masse på nettet og slikt. Vi ble gode venner og vi kunne snakke om seriøst ALT mulig! Var nervøs når vi skulle møtes, men alt gikk veldig lett med en gang. Var veldig gøy, vi kjøpte like kjoler og greier. Tok bilder i prøverommet på gina tricot med de verste klærne vi kunne finne og vi lo masse! Vi gikk der i mange timer og snakka, kjøpte klær og spiste skolebrød. Senere dro vi til besteforeldrene hennes og jeg møtte alle og vi spiste. jeg og Mari sang sammen og jeg kosa meg masse! Når vi skulle dra gikk jeg for å hente tinga mine. Ingen av oss hadde snakka om det, men vi hinta begge to om at vi ville jeg skulle sove der. Og tilslutt greide en av oss å nevne det høyt og jeg ble der i natt. Uten noe som helst untatt klærne på kroppen og det nye jeg hadde kjøpt. Vi så på paradise, poseidon, snakka og jeg fikk låne alt mulig av henne. Vi snakka masse og det var så naturlig å lett. I dag gikk vi tur, handla, så på lange flate ballær og spiste taco. Synd hun bor hele fem timer unna, i lille Flisa. Dermed aner jeg ikke når jeg ser henne neste gang. Det er utrolig kjedlig! Men gleder meg til sommern med en tur til åpta der vi sikkert sees og kanskje en togtur opp til Flisa en dag. Vi får håpe på det! 

Så dette var to uforglemmelige dager med ei herlig j
ente. Håper dere har kosa dere like mye. 
Har dere hatt det bra?
Hva syns dere om våre antrekk?

4 kommentarer:

Karoline sa...

Supertrendy antrekk :- )

Anonym sa...

mæh, hær gærgo du er jinta mii. :)

Syns, forøvrig, at antrekkene våre var knakende fine! Hvorfor kjøpte vi det ikke bare? :o pst. Gleder meg til å møte deg igjen, snupp. Du er ei FLOTT jente! :D

Veronica sa...

haha, nei hvorfor gjorde vi ikke det? :O
Det burde vi gjort!

Gleder meg til å møte deg også igjen, Marimi :D
Du er ei NYDELIG jente :D

Midtzi sa...

Forresten, hvorfor står det "detta var kjett" som overskrift? :b Bare pga dialekta? Du husker at kjett betydde kjedelig? :p

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0