fredag 17. april 2009

I'm walking on sunshine!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen etter en sløv dag med fransk, frokost på skolen, taco og film :D Så nå ligger jeg ute i sola i bare bikini overdel og shorts, tro det eller ei! Litt tidlig kanskje, men sola steker og jeg fryser ikke, så da er det vel greit! Nesten hver dag i fjor lå jeg ute i slutten av mai/begynnelsen av juni. Det var utrolig deilig med sol, musikk og varme :) 

Akkurat nå kom det en sky foran sola, men kaldt er det jo ikke. Så tok meg litt tid til å skrive litt her. Røde pilotbriller + ipod + cosmopolitan + mac + bikini + sol = deilig! 

I tillegg vil jeg bruke denne sjansen til å tipse om en film! Den er fransk, litt sær men veldig søt! Den heter korguttene, hva den heter på fransk husker jeg ikke men er noe sånt som " le choir".
Handler om gutter som har det vanskelig og de får tilbake gleden i livet ved hjelp av en ny hjelpelærer som danner dem til et kor! Verdt å bruke halvannen time på, syns nå jeg :)

Nå er det i tillegg helg igjen og det er veldig deilig! 
I helga skal jeg bare slappe av med venner , sol og det blir nok litt øving til audition. 
Hva skal dere i helga?
Noen andre enn meg som lengter etter sommern?

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0