torsdag 9. april 2009

Hvorfor ikke?

Nå sitter jeg i min kjære seng med mac'en og tv'en på tw3. Som dere sikkert skjønner er det paradise som står på. Første gang jeg så det i år, tenkte jeg ikke så mye over det. mange så på det og mange gjorde det ikke. Men det er så dårlig at det er så bra, og ja.. jeg ble avhengig! utrolig morsomt program som jeg følger med på hver dag. Teit tenker nok noen, men gøy tenker jeg. Vet ikke om jeg egentlig har noen favoritt, men liker faktisk Nanna litt. Men det endrer seg hver dag. Men petter er nok egentlig en som kommer langt trur jeg, selv om han er litt dust. Men det er jo litt sånn craptv, som mye annet, som man blir avhengig av! Syns foresten programlederen Triana, er en utrolig dårlig programleder!Uansett, prøv det ut og se hva dere mener :)

Følger dere med på det?
Har dere en favoritt/hvem?




6 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Følger ikke så veldig med på det :P

Christine sa...

Hah, jeg er hvertfall enig i at hun programlederdama er ganske talentløs.

Anette sa...

Jeg følger ikke meed på det. Ikke fordi jeg har noe imot det, men bare fordi jeg ikke gidder enda et "sånt" program. :P

Veronica sa...

haha, skjønner anette :P

Karoline sa...

Følger ikke med veldig mye, men kanskje Nanna :-)

Veronica sa...

ja, du kjenner henne du :-D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0