onsdag 21. januar 2009

Yesterday



Denne uka har gått mye til lekser, lekser og lekser. Men jentene og jeg var på norbyn i går :)
Resten av tida har gått til å snakke om BALL :D
For i morgen, altså om en dag er det ball for Ra U. skole. Og jeg gleder meg som en liten unge!
På mandag trakk vi og en som heter Patrick trakk meg. Alt er klart av kjole, sko, hårspenner, strømpebukser, ja alt. Også håper jeg han husker rose :) Eneste som er dumt er at vi har nynorsk tentamen i morra og dermed fikk vi ikke gå halv tolv alikevel..

I går ble jeg i tillegg spurt om jeg ville være en av vokalistene på ballet sammen med ei venninne.
Kamilla takket nei, men jeg trur Madelen, ble spurt istedet. Vi skal synge yesterday er det jeg har hørt. Jeg vet ikke helt om jeg skal eller ikke.. Jeg vil veldig gjerne, men jeg vil ikke gå rundt å grue meg eller være nervøs for det, for det er jo faktisk ballet mitt.

Har du hatt ball?
Burde jeg synge? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ball i morra på meg vettu<3
Ja, du burda synge, du er jo så kjempe flink! <3

Unknown sa...

Ja, syng Veronica!!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0