lørdag 10. januar 2009

Twilight

"Jeg vet tre ting helt sikkert:
1. Edward er en vampyr
2. Noe inni han tørster veldig etter meg og mitt blod, hvor mye vet jeg ikke
3. Jeg er absolutt, håpløst forelsket i han"

For 20 minutter siden kom jeg hjem, klokka to. Jeg var nemlig på nattkino med lisa stesøstra mi i sandefjord og så på twilight. Jeg elsker bøkene, så filmen var litt annerledes. Alt gikk så fort på filmen.. og det var en scene jeg gjerne ville hatt med, men men :)
Den var litt spesiell, ikke akkurat hollywood filmet, men det gjorde noe av sjarmen. Jeg vet rett og slett ikke. Dette er en film jeg tror jeg vil like mer og mer etterhvert. Så den skal nok i dvd hylla mi etterhvert! Jeg anbefaler å se den, for dere kan ha ulike meninger fra mine. Bøkene anbefaler jeg i allefall og filmen er nok helt annerledes hvis du ikke har lest boka. Og jeg er ganske sikker på at det kommer en toer også, at new moon blir filmatsiert. Ser slik ut på slutten, men er ikke sikkert.

Hva syns dere om filmen?
Eller bøkene?

Paramore - Decode

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg elsker bøkene og filmen! helt enig med at filmen gikk litt fort fram, og jeg savner noen scener! menmen, robert pattison/edvard cullen er jo bare så kjekk!! <3

The Larvik way sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
The Larvik way sa...

ah! jeg bare elsket filmen, har ikke lest bøkene, men digget filmen i alle fall, det er jo nesten alltid slik at filmer er en forkorta verson av bøkene, det må jo nesten bare bli sånn.. jeg søkte på google, og det kommer en 2, som heter Full moon. Det kommer også mest sannsynelig en 3 og 4, men det kommer ann på om toeren gjør det bra;)
- H

Veronica sa...

mhm, vet det :) Ja, boka heter new moon og så det jeg også :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0