torsdag 1. januar 2009

Minner for livet


2008 var et fargerikt år med mange minner. Jeg tenkte jeg kunne dele noen av minnene med dere:
- Hellas tur med mamma
- Scottland/England med Karoline :D
- Polentur
- Polentur, ble kjent med mine beste der :)
- Rabra
- Ble tatt inn på første laget i håndball
- Masse jentekvelder
- Jul
- Halloween med venner
- Begynt å blogge!
- Sommeren, elsker den :)
- Kaia, ble bedre kjent med noen og koste meg noe helt sykt!
- Oslo turer til søs
- Fått en del nye venner :)

I året som kommer håper og gleder jeg meg til;
- Kaia, håper folk skal dit i år også :)
- Jeg holder karakterene, så musikk linja får en ny elev
- At jeg og mine beste greier å holde sammen
- Utenlands tur?
- Blir kjent med nye på videregående
- Ballet!
- Hyttetur med jentene mine?

Og mye, mye mer!
Håper 2009 blir et fantastisk år. I år blir jeg og mine 16 og nye dører åpner seg for oss alle.
Godt nyttår og kos dere :D

5 kommentarer:

Unknown sa...

Mange gode minner fra 2008 ja:D

Anonym sa...

vi har mange gode minner fra 2008, og håper vi får mange flere i 2009:D
utrolig glad i deg vodka min;D
kos haga<3

Veronica sa...

Mhm, det håper jeg også :)
Utrolig glad i deg også Haga :*

Christine sa...

Søsteren din var vel ikke med på noen av de to listene der...? Hmm..

Veronica sa...

joda, osloturer til søs :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0