mandag 26. januar 2009

Proom 09

Fredag var Ra ungdomsskole på ball! Og jeg lover du burde vært der!
Det begynte med at vi møtte kavalerne våre, Patrick kom til meg med rose og greier :)

Så gikk vi inn i hallen, mens alle ble tatt bilde av. Jeg satt på bord med Lotte, Vegard, Malene, Adrian, Kamilla, Sam og Patrick. Vi fikk noe svin og poteter, mens vi lyttet nøye etter herrenes, damenes og lærernes tale. Og for ikke å glemme mattemette, gutten på dasslokket og moroklumpen + bjørnstad!

Etter mat og dessert gikk vi ut på dansegulvet for å rocke. Polognesa var trangt, men det gikk bra. Valsen derimot endte med mange heler oppå min fot! Men vi ble bedre etterhvert, syns vi var flinke jeg Patrick! Men det aller morsomste var etter det. Da var det lady gaga, rihanna og sommartider med alles danseføtter i luften. Først satt guttene i stolene rundt og så kult ut i lufta mens et par jenter stod å shaka. Men etter et kvarter var alle på dansegulvet og jeg mener alle. Selv de kuleste guttene, til og med noen av dem var mest i lufta i midten med slipset på hodet og åpen skjorte. Ble nesten litt overaska over meg selv også faktisk :)
Og midt inni dette stod Eivind og prøvde å bytte til westlife, så vi kunne danse som stilledans som bestemt. Jeg syns du var veldig flink jeg Eivind, selv om det ikke varte så lenge:P

Etter alt dette var det kåringer. To i "gjengen" fikk priser, maylinn(ballets kjole) og Pernille(årets solstråle). Gratts, dere fortjente det!

En av de beste kveldene noen sinne, takk alle sammen :D
Skulle ønske det var ball hver fredag :)

1 kommentarer:

Unknown sa...

yeeey!

Det var gøy!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0