fredag 9. januar 2009

Tar du utfordringen?




Jeg vil gjerne ha deres hjelp til noe. Fredag 23.januar står jeg på utsiden av grand hotel i ballkjole, veske, oppsatt hår hos frisøren og barbeint.. finn en feil!Jeg mangler sko. Og det jeg trenger hjelp til er tips til farge og gjerne form.Min ballkjole er lilla, ikke lys lilla, men ikke mørk. Den går til under knærne og er ganske enkel.Så svarte, sølv, gull, kremfarget, blå.. ja you name it. Hvis dere vær så snille kunne hjelpe meg er jeg evig takknemlig :)

En annen ting jeg lurer på er: håretJeg skal til frisøren så det blir nok bra, men er det noen som har en ide?opp, ned, krøller, slett.. ja, bruk fantasien. Et lite vink på veien, mitt hår: krøller, halvlangt(kortere med lagde krøller), ikke så tyktJeg skal ikke ha mye acessories, annet en ring og armbånd. Enkel kjole, med tøyroser på.Tar du utfordringen?

Hva slags sko burde jeg ha?
Hva slags hår burde jeg ha?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du var kjempe søt på håret i prinsesse bursdagen :D
Blå sko hadde vært sikkelig lekkert! Uansett hva du velger og hvordan håret blir kommer du til å bli vakker som en prinsesse <3
kos kos fra pernille

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0