torsdag 8. januar 2009

Viva La France


Åjadda, rett før sommerferien skal jeg, moren min, stefaren min og datteren hans en tur til Frankrike. Åh,som jeg gleder meg! Har alltid hatt lyst til å dra dit og i tillegg er jo det det språket jeg har på skolen. Jeg er så glad! Elsker alt ved Frankrike, språket, sola og sommeren, ja alt mulig.
Vi skal til Paris for fem dager og det blir slækt.
Kunne nesten ønske det var nå, men den tid kommer jo!
Jeg har alltid drømt om å dra dit, aner ikke helt hvorfor akkurat dit. Mens andre drømte om Australia og sånn drømte jeg om Frankrike.
Men, nå skjer det jo.

Skal dere på noe ferier i år?
Vært i Frankrike?

5 kommentarer:

Anonym sa...

vi skal mest sansynlig på tur HELE familiem på mammas side til Kroatsia, en gang i mai! :D
Har aldri vært i Frankrike, men skulle gjerne dratt dit en tur :)

Eivind sa...

Tnåå..
Så koslig at du tar med deg tremenningen din da:D(A)

Christine sa...

Vært i Frankrike tre ganger, Strasbourg, Toulouse og Paris - gled deg!

Veronica sa...

haha, drøm videre Eivind :P :D

Nina sa...

Jeg drar til spania snart, og var i frankrike i fjord sommer:D<3

Kos deg vonka:D<3

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0