lørdag 29. august 2009

Let's toga!

I dag var jeg i toga bursdagen til min kjære Gunhild :) 

Og jeg kosa meg masse ! De fleste var litt slitne i dag, men vi fikk allikevel lekt noen leker og snakka masse ! Vi lekte blant annet tissatrengt, blodpotet og elg. Man er jo bare barn en gang i livet, så hvorfor ikke ? :) I tillegg fikk vi besøk av naboene Emil, Ándre og Oscar.
Vi spiste litt gresk mat og alle hadde kledd seg ut, det var kjempe koselig! 

Så jeg hadde det kjempe gøy ! 
Og Gunhild; GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN ! Du er verdens beste, rett og slett fantastisk! Jeg har det alltid så gøy med deg og vi kan snakke om alt mulig. Du er herlig jenta mi ! 
Utrolig glad i deg, bestevenn  <3

(Denne hørte vi på i dag, umulig å ikke bli hekta ) 

3 kommentarer:

mari sa...

Høres ut som en morsom bursdagsfeiring! :)
Kan skjønne at du koste deg, ja!
Hihii.

Veronica sa...

hihi, jaaa :D

Liinnhege sa...

Haha, hørtes utrolig morsomt ut :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0