lørdag 5. september 2009

Min lørdag :-)



I dag har jeg vært med min kjære Karoline, som er hjemme en tur fra Borgen. Hun bor nemlig i grimstad og går på internatskole der. Så det var kjempe koselig ! 
Først så dro vi en tur til bingen og der møtte vi Dag Michael. Så dro vi på butikken og handla godteri, is og brus. Deretter dro vi hjem til Karoline, til hybelen deres. Vi så på to filmer, nære og kjære og the prince and me, så på landskamp og prata maaasse :-) Det var kjempe koselig. Jeg kan snakke med henne om alt mulig og vi har det alltid så moro sammen! Jeg er så glad for atte vi har holdt kontakten hele tiden og jeg bare vet atte vi kommer til å være bestevenner resten av livet :-) Utrolig glad i deg, jenta mi :-) 

 


 

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0