søndag 9. august 2009

En koselig lørdagskveld !

På lørdag dro jeg til min kjære Aspis, og vi dro til sandefjord for å møte Dag Michael og Anders.
Da alle var samlet, dro vi for å få oss litt mat i magen. Men før det gikk vi for å ta ut litt penger. Verdens enkelste ting å gjøre, men selvfølgelig greide jeg å dumme meg ut! Jeg fikk ikke inn kortet. Er det virkelig mulig ? tydeligvis! 

Men men! Først ruslet vi ned til peppes, men der var det så fullt. Etter det lette vi etter perfect pizza, men da vi tilslutt fant det syns vi ikke det så, så koselig ut. Så tilslutt havna vi på Mc Donalds, gitt!
Etter mye latter og mette mager, dro vi videre til hjertnes. Der kjøpte vi litt godis, før vi gikk ned til parketten 1. Etter en del leting fant vi også plassene våre og satte oss ned. Jentene i midten, med hver sin gutt på sida! Etterhvert gikk teppet opp og filmen startet. For dere som lurer så, så vi på harry potter ! Jeg trur alle var ganske enige om atte filmen var litt lang! Men jeg syns den var grei nok :)

Etter det gikk vi ut og satte oss, før vi ble hentet av broren til Daggi!
Da bar det på hjemveien etter en veldig koselig kveld :)

Har dere sett harry potter ? 
hva syns dere ? :-)



(her er foresten et bilde av meg og min kjære Karrow, som skal flytte fra lille larvik om bare fem dager ! :/ )  

3 kommentarer:

Christine sa...

Grei nok?? Jeez... Du har mye å lære, lillesøs!

The Larvik way sa...

jeg synes den egentlig var litt kort jeg! haha... men like den veldig godt da ;)

Veronica sa...

haha, burde nok ta en tur inn til deg snart, søs !

:)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0