onsdag 14. oktober 2009

Tenkte jeg bare skulle si at...

...jeg kommer til å blogge her på blogspot til bloggen min på blogg.no er ferdig! Oi, litt mange "blogg" ord! haha . Jeg håper den snart blir ferdig ,med header og alt. Er ikke så flink på tekniske ting, men jeg skal prøve å skjerpe meg.

Dagen i dag har vært ganske deilig egentlig. Var ferdig på skolen fem på ti, så trente jeg på spenst til halv tolv og resten av dagen har jeg bare vært hjemme og øvd til prøve. Etterpå skal jeg og mamsen på nordbyn for å shoppe litt, så det blir nok kos :) Senere i dag er det jo x-faktor på tv, må si jeg elsker sånne programmer!

Hva syntes dere er best, blogspot eller blogg.no?

- Veronica

1 kommentarer:

mari sa...

Jeg stemmer for blogg.no ! :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0