onsdag 14. oktober 2009

Bitt av basillen!

For litt over en time siden kom jeg og min kjære mor hjem fra shopping med seks handleposer!
Jeg er egentlig en sånn person som har mine shopping dager og er jeg ikke i det shoppinghumøret så greier jeg verken å prøve noe eller handle noe. De dagene kom faktisk ganske ofte en gang i tida, men nå må jeg virkelig passe meg for å ikke dra det gylne kortet.

Så min kjære garderobe har nå fått besøk av en bluse i polyester, en hvit tunika, en nydelig grå cardigan, et undertøysett, en del truser og et par neerds briller! Alt undertøytet og cardiganen fikk jeg av min kjære mor, så tusen takk! Mens blusen, tunikaen og brillene kjøpte jeg selv(det vil si, det var tomt på kortet mitt da jeg kom til blusen så mamma måtte låne meg penger, ops!)
Jeg er utrolig fornøyd med alt! Det er faktisk ikke lenge siden jeg var på shopping forrige gang, var faktisk forrige fredag sammen med jentene. Da kjøpte jeg en skinntights, en hvit t-skjorte og en t-skjorte med Dylan fra Beverly Hills 90210. Jeg har allerede brukt over 1000kr denne måneden og forrige måned brukte jeg vel så mye på den nye kåpen min +to par nye sko. Merker et sterkt et behov for jobb! Men men, jeg er i det minste utrolig fornøyd med alt jeg har kjøpt og fått!

Hva syns dere om neerds/nerdebriller?
Har dere også bitt av shoppingbasillen? :)

- Veronica

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes nerdygoogles er oppskrytt.

Anonym sa...

Jeg liker nerdybrillene, jeg syntes igurnn de ikke er så nerdy, jeg syntes bare det er tøft :) hihi, glad i deg, xoxo pa <3

Veronica sa...

anonym: alle har forskjellige meninger :)

Min kjære pa: hehe, helt enig med deg :-) bare det å tørre å bruke dem da, glad i deg også <3

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0