søndag 7. juni 2009

Skattejakt

Det er utrolig mye rart en kan finne som er gjemt bort. I dag startet jeg og mamma å rydde og kaste ting fra esker vi hadde stående, siden vi skal flytte snart. Og der var det utrolig mye rart! Utrolig mange minner! Så jeg satte på den nye cden min av kites og satte i gang. Jeg fant blant annet alle de gamle bratza mine, porselens dukkene og alle de gamle medaljene fra turninga, gladelius og håndballen. Siden jeg også var en svær fan av LHK fant jeg esken min der jeg hadde gjemt masse nyheter om dem, tabeller og la oss ikke glemme fan brevet til Elisabeth Hilmo! I tillegg plakaten min med autografer og bilder. Hundrevis av russekort var å finne og mange gamle skrivebøker fra barneskolen. Litt lenger ned i esken lå det brev fra gamle venner og brev jeg skulle sende til mine valentines . Gamle bilder, bamser og bøker lå i andre esker. Til og med bamsen jeg fikk av kjæresten min i femte klasse, med et hjerte han hadde laget . Et par dagbøker og en logg fra sjette klasse lå gjemt. Der var alle de små tingene jeg hadde glemt jeg hadde vært med på, blitt beskrivd til hver minste detalj. Blokkfløyta fra tredje klasse, pokemon korta fra første klasse... Alt av minner lå gjemt inne i noen esker. Jeg liker å sitte å mimre slik, men jeg må innrømme at jeg er veldig dårlig på å kaste ting. Uansett om jeg ikke kommer til å bruke flere av tinga, så står de for noe. De viser hvem jeg er og de er minner. Minner jeg ikke vil glemme. Jeg kastet en del ting i dag og jeg er fornøyd med det! Jeg satt på gulvet i flere timer i alt rotet mitt med alle mine funn. Så nå er jeg ferdig med denne runden, vi får se hva jeg finner på min neste skattejakt!  Slang foresten inn et bilde fra ungdomsfestivalen som var om lørdan, det var kos :)


Syns dere det er gøy å mimre en gang i blant? 
Er dere flinke til å kaste ting?
 

2 kommentarer:

Martii sa...

Hei veronica! Fin blogg du har:)
Selvfølgelig er det gøy å mimre, spesiellt til man var mindre. Jeg har faktisk ikke kastet noen av kjærlighetsbrevene eller noe av det jeg fikk på barneskolen. Sykt gøy å lese den dag i dag.

Ha en riktig fin sommerferie<3
klem Marte

Karoline sa...

jeg hater å kaste ting, fordi det er så mange minner i det så jeg føler jeg er litt lik deg når det gjelder det - jeg måtte jo kaste kjempe masse hos pappa siden vi skal jo også flytte :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0