onsdag 10. juni 2009

Rollercoaster


I går ble vi trekt opp i muntlig, og jeg kom opp i engelsk! Jeg ble utrolig glad, for det var akkurat det jeg ønska å komme opp i! Så fikk jeg temaet shakespeare! Jeg ville helst ha litteratur, men shakespeare var andre valget mitt :) Jeg satte i gang og alt gikk greit. Jeg valgte å ha om Romeo og Julie og var fornøyd med det . Men etterhvert fikk jeg skrivestopp. Jeg ble ganske overraska, for er det en ting jeg ikke sliter med så er det å skrive! Jeg fikk ikke til noen ting. Så til slutt satt jeg der å gråt mens den stakkars læreren min ble litt fortvila. Men hun fikk roa meg ned, men jeg tror hun ble litt sjokkert. Tror nesten aldri jeg har grått på skolen. Men men :) Haha, var litt morsomt for de fleste trudde jeg gråt for at jeg kom opp i engelsk, men det var jo første valget mitt! 

Det gikk bedre utover dagen og klokka elleve i dag, hadde jeg skrevet nok til 20 minutter. Jeg dro på skolen litt etter elleve for å møte læreren og de andre lærerne. Hun så på disposisjonen min og jeg hadde visst misforstått litt. Så jeg måtte endre på hele oppgaven min. Og hva tror dere skjedde? Jo jeg begynte jaggu meg å gråte igjen! Så i dag og i går har det gått fra helt oppe i skyene til helt nede. Helt utrolig at det faktisk er mulig å først være så glad og så være så lei seg. Er utrolig sliten nå, men nå er jeg ferdig og jeg tror det kommer til å gå bra :) 
I allefall, i morra klokka halv elleve er jeg ferdig og da er det ikke mere skole! Jeg drar til Frankrike og når jeg kommer hjem er det rett på avslutninga. Så det blir koslig! 

Så lykke til alle sammen som har muntlig eksamen imorra og alle som har det på fredag! 
Noen andre enn meg som har følt at det har gått litt opp og ned rett før eksamen ?

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0