søndag 24. mai 2009

Brom brom!

I dag var jeg og så på en scooter, siden jeg for to uker siden ombestemte meg og ville ha scooter! Det vil si jeg trenger pågrunn av jobben ( må ta tre busser og det går ikke buss hjem)

+ at det er fint å ha! Jeg begynner på traffikalt grunnkurs i morra sammen med min kjære Henriette og skal på et info møte om kjøretimer den 28! 
I dag så jeg på en Pgo Ligero og den var skikkelig tøff syns jeg! Den kosta 7000kr, men den var nesten ikke kjørt med. Så jeg bestemte meg for å kjøpe den jeg, rett og slett! 



Her har dere et bilde av den. Den er litt retro og litt spesiell, men syns den var drit tøff jeg!  Så 4 juli kan dere se meg kjøre med denne på veiene!

Skal dere ha scooter /moped? 
Hvordan? 

Og så vil jeg bare si GOD BEDRING, til den beste jenta i verden som har vært veldig syk i det siste, Karoline!

6 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Kuul :)

Guro :) sa...

grattis jenta mi, gleder meg til å se deg kjøre rundt på den ;) <3

Marianne sa...

Gratulerer! Jeg hadde ikke det, hadde ikke lyst på det rett og slett;)

Veronica sa...

takk alle sammen :)

marianne: Nei ikke jeg heller egentlig, men ombestemte meg :)

Veronica sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
midtzi sa...

Fiiin :):)
Jeg vil og ha.
Angrer for at jeg ikke tok scooterlappen. Men nå er det kun et halvt år til jeg har billappen da, så får heller glede meg til dét :b
Kos deg! :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0